Business Unit Manager Finance
- Intern
- €4.500 - €6.500
- Almere
- 32 - 40 uur
Als Business Unit Manager Finance ben je de meewerkende voorman of -vrouw. Je richt je op het domein Finance binnen detachering met als doel groei te faciliteren voor onze partners, klanten en collega’s. Met jouw ambitie, visie en creativiteit is er geen plafond.
Wat we jou bieden
- €4.500 - €6.500 p/m (afhankelijk van ervaring)
- 25 vakantiedagen
- Een jaar contract
- Leaseauto met tankpas (ook voor privé) of volledige OV vergoeding
- Intensieve coaching van een persoonlijke Development Coach
Wat je nodig hebt
- Afgeronde hbo- of wo-opleiding
- 3 - 5 jaar relevante werkervaring
- Goede communicatieve skills
- Sterk analytisch vermogen
Jouw rol als Business Unit Manager Finance
Als Business Unit Manager Finance speel je een onmisbare rol in het ontwikkelen en implementeren van strategische plannen voor de unit. Door jouw strategische visie en plannen zorg je ervoor dat de unit optimaal presteert en aansluit bij de algemene bedrijfsdoelstellingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het budgetbeheer, het monitoren van prestaties en het identificeren van mogelijkheden voor efficiëntieverbeteringen. Je moet een evenwicht vinden tussen het aansturen van je team en zelf hands-on meedraaien wanneer dat nodig is, om ervoor te zorgen dat alle projecten soepel verlopen en doelen worden bereikt.
De Finance unit bestaat momenteel uit meer dan 70 professionals. Intern bestaat de unit uit twee Business Managers en twee Development Coaches. Fiance is een competitieve markt, maar we hebben grootse ambities en willen voorloper en marktleider worden. Wij werken volgens een bewezen en unieke sales- en recruitmentstrategie, wat ons helpt om succesvol te zijn in deze dynamische markt.
Jouw leiderschap en betrokkenheid zijn cruciaal om onze ambitieuze groei en innovatie te realiseren. Met jouw ervaring en expertise kun je het team inspireren en motiveren, terwijl je strategische partnerschappen ontwikkelt en nieuwe kansen identificeert. Dit omvat werving, plaatsing, training en de ontwikkeling van professionals om hoge prestaties te garanderen. Je coördineert dagelijkse operationele activiteiten en implementeert best practices om de efficiëntie en productiviteit te verhogen. Daarnaast onderhoud en breid je relaties uit met klanten en partners, waarbij je klantbehoeften identificeert. Verantwoordelijkheid voor klanttevredenheid en het behalen van commerciële doelstellingen staat hierbij centraal.
- Visie van de unit opstellen en toepassen
- Businessplan met kwantitatieve en kwalitatieve targets opzetten en bewaken
- Interne team ontwikkelen, begeleiden en aansturen
- Netwerk van klanten en partners opbouwen, onderhouden en uitbreiden
- Professionals plaatsen bij opdrachtgevers
Waar je gaat werken
Bij Your Professionals richten we ons op het faciliteren van groei, door de wereld van werk en leren te transformeren. Met onze expertise in Interim Solutions, Consultancy en Learning & Development zetten we in op verandering en innovatie. Dit doe je vanuit het YP kantoor, gevestigd in Almere. Met uitzicht op station Almere Centrum, is de locatie uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Als je met de auto komt, is er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar.
Your Professionals als werkgever
Bij Your Professionals vormen we een community met een growth mindset die gedreven wordt door purpose. Of je nu als junior begint en streeft naar het partnerschap, op zoek bent naar de perfecte training om je naar het volgende niveau te tillen, een propositie hebt bedacht om in de markt te brengen, of simpelweg financiële stabiliteit en onafhankelijkheid nastreeft, bij ons is sky the limit.
Growth Mindset
We willen blijven groeien en laten ons niet weerhouden door angst voor fouten. In elke situatie zien we een verbeterpunt, ontwikkeling of iets om te leren. Naast vakinhoudelijke trainingen werk je bij ons aan je soft skills, zodat je ook als persoon kunt groeien.
Specialistisch
We zijn een sterke opleider en bieden relevante, vakgerichte opleidingen en trainingen zodat we jou constant voorzien van nieuwe kennis. Naast kennis helpen we je aan de juiste ervaring om specialist te worden binnen jouw vakgebied.
Oprechtheid
We communiceren open en eerlijk met elkaar en klanten. Dit betekent ruimte voor feedback en de mogelijkheid om jezelf te zijn.
Ondernemerschap
We dragen in ons werk een hoge verantwoordelijkheid, nemen initiatief en treden buiten onze comfortzone. Samen kijken we naar jouw ambitie en vertalen die naar een concreet leerpad. De groeimogelijkheden zijn eindeloos.
Ons sollicitatieproces
Reageren
Kennismaking
tweede gesprek
voorstel
Solliciteer snel en eenvoudig
Mourad Ikariden
Enthousiast geworden over de functie maar herken je jezelf niet in alle eisen? We maken alsnog graag kennis met je en kijken uit naar je sollicitatie. Eerst meer weten? Neem contact met ons op.